Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zqueedo" data-source="post: 556135" data-attributes="member: 96413"><p>Tja när ni ändå håller på.. Inte lätt att hitta någon av min kaliber.. </p><p></p><p>Ålder 23</p><p>Längd 198cm</p><p>Vikt 95-98kg</p><p>skor 47-48 beroende på modell..</p><p>Åkt 11 år dock inte på massa hopp</p><p>pisterna klarar jag mig men måste byta bräda</p><p>har kollat runt lite </p><p></p><p>Men har ni nå tips Ingen Warp no way!</p><p>vill inte ha en ICA Maxi bräda utan en av kvalite som inte småbarnen åker med..</p><p>Tänkte börja hoppa lite smått är mest en freerider tar de som kommer framför mig dock inte Big áir.. vill ha tips på bra freestyle, all mountain som de så fint heter.. och ideer på bindningar..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zqueedo, post: 556135, member: 96413"] Tja när ni ändå håller på.. Inte lätt att hitta någon av min kaliber.. Ålder 23 Längd 198cm Vikt 95-98kg skor 47-48 beroende på modell.. Åkt 11 år dock inte på massa hopp pisterna klarar jag mig men måste byta bräda har kollat runt lite Men har ni nå tips Ingen Warp no way! vill inte ha en ICA Maxi bräda utan en av kvalite som inte småbarnen åker med.. Tänkte börja hoppa lite smått är mest en freerider tar de som kommer framför mig dock inte Big áir.. vill ha tips på bra freestyle, all mountain som de så fint heter.. och ideer på bindningar.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp