Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Acylwood" data-source="post: 597319" data-attributes="member: 100813"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag e 15 årig (jag växer alltså fortf. :D) snubbe som har åkt snowboard i snart 4 år. däremot har jag bara åkt runt en vecka varje år så det blir ju inte så mkt när det läggs ihop xD. </p><p>Jag har haft en bräda förr och nu har jag tänkt köpa ny (och ev. boots men det e klarar jag nog av tack vare super-as-grymma tråden :D) och behöver lite förslag. </p><p></p><p>Jag är som sagt 15 år</p><p>ca 175cm lång</p><p>väger ca 55kg</p><p>har ca 43 i skostrlk</p><p>och åker typ allt möjligt (mest pist och jag tycker nog att det är skönast) men började hoppa lite i parker förra året och vill gärna fortsätta :D</p><p></p><p>Jag har kollat runt mkt på nätet och har ialf. hittat en som verkar bra (e dock inte säker):</p><p><a href="http://www.salomonsnowboard.com/en-eu/products/mens/boards/pulse/" target="_blank">http://www.salomonsnowboard.com/en-eu/products/mens/boards/pulse/</a></p><p></p><p>Sen ska jag kolla i lite olika butiker och då skulle jag gärna vilja ha lite till mått att gå efter. Eftersom jag kör allt möjligt e väl runt 160cm bra längd (men jag växer ju så :/). Vikt och midjemått har jag ingen aning om.</p><p></p><p>Sen undrar jag också om bindningarna måste vara av samma märke som brädan för att passa, samma med bootsen.</p><p></p><p>Tacksam för hjälp.</p><p></p><p></p><p></p><p>//Victor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Acylwood, post: 597319, member: 100813"] Tja! Jag e 15 årig (jag växer alltså fortf. :D) snubbe som har åkt snowboard i snart 4 år. däremot har jag bara åkt runt en vecka varje år så det blir ju inte så mkt när det läggs ihop xD. Jag har haft en bräda förr och nu har jag tänkt köpa ny (och ev. boots men det e klarar jag nog av tack vare super-as-grymma tråden :D) och behöver lite förslag. Jag är som sagt 15 år ca 175cm lång väger ca 55kg har ca 43 i skostrlk och åker typ allt möjligt (mest pist och jag tycker nog att det är skönast) men började hoppa lite i parker förra året och vill gärna fortsätta :D Jag har kollat runt mkt på nätet och har ialf. hittat en som verkar bra (e dock inte säker): [URL]http://www.salomonsnowboard.com/en-eu/products/mens/boards/pulse/[/URL] Sen ska jag kolla i lite olika butiker och då skulle jag gärna vilja ha lite till mått att gå efter. Eftersom jag kör allt möjligt e väl runt 160cm bra längd (men jag växer ju så :/). Vikt och midjemått har jag ingen aning om. Sen undrar jag också om bindningarna måste vara av samma märke som brädan för att passa, samma med bootsen. Tacksam för hjälp. //Victor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp