Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bigbabyjesus" data-source="post: 610549" data-attributes="member: 87501"><p>Svar: Jag har i alla tider jag åkt bräda haft bootsen så att tårna tar lite när man går, ungefär som ett par "street skor som är lite för små, man känner inte skon där framme om man dunkar ner hälen i dom men om man går så blir de bara oskönt" sen som det var sagt så formas ju bootsen allt eftersom man använder dom så det han skrev i sitt inlägg om hur bootsen ska sitta är helt korrekt. </p><p></p><p>kan tillägga att jag en gång körde mina inner skor som var till 90% hårdplast i kokande vatten och sen drog på mig dom, fick den skönaste passformen jag någonsin haft på ett par boots, kan dock tillägga att det var väldigt länge sen och dom har jag växt ut, dock så var det på ett par billiga boots och vill vän inte rekommendera någon att göra det om dom inte känner att dom eventuellt kan offra sina 500kr boots, (Jag köper bara dyrare och märkesboots numer och dom har i regel bra inner skor så man slipper experimentera sig fram)</p><p></p><p>Hoppas svaret var informativt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bigbabyjesus, post: 610549, member: 87501"] Svar: Jag har i alla tider jag åkt bräda haft bootsen så att tårna tar lite när man går, ungefär som ett par "street skor som är lite för små, man känner inte skon där framme om man dunkar ner hälen i dom men om man går så blir de bara oskönt" sen som det var sagt så formas ju bootsen allt eftersom man använder dom så det han skrev i sitt inlägg om hur bootsen ska sitta är helt korrekt. kan tillägga att jag en gång körde mina inner skor som var till 90% hårdplast i kokande vatten och sen drog på mig dom, fick den skönaste passformen jag någonsin haft på ett par boots, kan dock tillägga att det var väldigt länge sen och dom har jag växt ut, dock så var det på ett par billiga boots och vill vän inte rekommendera någon att göra det om dom inte känner att dom eventuellt kan offra sina 500kr boots, (Jag köper bara dyrare och märkesboots numer och dom har i regel bra inner skor så man slipper experimentera sig fram) Hoppas svaret var informativt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp