Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JonteeH" data-source="post: 932481" data-attributes="member: 130684"><p>Tjaa!</p><p>Ny här på freeride och hoppas jag skulle kunna få lite hjälp!</p><p></p><p>Det är nu så att jag har haft min snowboard sedan jag var 12-13 år kommer inte ihåg.</p><p>Så den är alldeles för kort för mig nu så jag är ute efter en ny! Den är 140cm</p><p></p><p>Jag är ca 190 lång och väger ca 70 kg och har storlek 44 på mina boots.</p><p></p><p>Jag åker mest bara i vanliga slalombackar och ibland lite små hopp.</p><p></p><p>Hade tänkt mig ett pris på 3000 eller under och har kikat lite själv och kommit fram till denna:</p><p><a href="http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=28832&ProductDetailId=192879" target="_blank">http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=28832&ProductDetailId=192879</a></p><p></p><p>Känner inte till märket så jag vet inte om det bara är skräp eller inte. Och det är ju en billigare variant så jag förväntar mig inte en mästersnowboard men jag åker bara ett fåtal gånger per år så känner inte att jag behöver något dyrare. </p><p></p><p>Skulle se om ni har några erfarenheter av märket Morrow eller om ni har något bättre tips på snowboard och bindningar för mindre än 3000 kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JonteeH, post: 932481, member: 130684"] Tjaa! Ny här på freeride och hoppas jag skulle kunna få lite hjälp! Det är nu så att jag har haft min snowboard sedan jag var 12-13 år kommer inte ihåg. Så den är alldeles för kort för mig nu så jag är ute efter en ny! Den är 140cm Jag är ca 190 lång och väger ca 70 kg och har storlek 44 på mina boots. Jag åker mest bara i vanliga slalombackar och ibland lite små hopp. Hade tänkt mig ett pris på 3000 eller under och har kikat lite själv och kommit fram till denna: [URL]http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=28832&ProductDetailId=192879[/URL] Känner inte till märket så jag vet inte om det bara är skräp eller inte. Och det är ju en billigare variant så jag förväntar mig inte en mästersnowboard men jag åker bara ett fåtal gånger per år så känner inte att jag behöver något dyrare. Skulle se om ni har några erfarenheter av märket Morrow eller om ni har något bättre tips på snowboard och bindningar för mindre än 3000 kr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp