Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="qvick" data-source="post: 992042" data-attributes="member: 138264"><p>har lite köpångest som många andra.</p><p></p><p>idag kör jag på en forum peter line 155cm från 2002.</p><p>en sån som är längst till höger är det.</p><p><a href="http://www.consignsoft.com/edge/i2.htm" target="_blank">http://www.consignsoft.com/edge/i2.htm</a></p><p></p><p>jag kan inte hitta hur hård/mjuk denna brädan är.</p><p>men den känns på tok för hård. </p><p>när jag försöker få till en press så känns det som om den inte vill böjas alls.</p><p>som att åka på en planka känns det som.</p><p></p><p>jag väger 65kg är 177cm lång och skor 41.</p><p></p><p>det jag åker är i pisten men ger inte så mycket för att åka sjukt fort.</p><p>tänkte jag skulle ge mig på att jibba och köra i parken lite mer i år.</p><p></p><p>dock inte så stora hopp och så.</p><p>bara lite småhopp och boxar-</p><p></p><p>puder och lössnö är inte något som jag kommer överösas i så det kan bara vara ett plus om det går att köra i.</p><p>dom lössnösvängar jag fått är lätträknade hittills så det lär nog fortsätta så.</p><p></p><p>hade varit gött att plocka på bindningarna jag kör på idag.</p><p>det är sånna som sitter med 4 skruvar.</p><p></p><p>jag fattar inte redigt detta med alla former på brädorna.rocker , camber och allt vad det heter.</p><p>jag förstår att alla har sina favoriter.</p><p>men vad ska man satsa på som medel åkare som vill öka sina skills?</p><p>den jag har nu är iaf twin tip och det gillar jag.</p><p>sen går den upp från golvet i mitten om man lägger den ner.</p><p></p><p>någon som har några brädtips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qvick, post: 992042, member: 138264"] har lite köpångest som många andra. idag kör jag på en forum peter line 155cm från 2002. en sån som är längst till höger är det. [URL]http://www.consignsoft.com/edge/i2.htm[/URL] jag kan inte hitta hur hård/mjuk denna brädan är. men den känns på tok för hård. när jag försöker få till en press så känns det som om den inte vill böjas alls. som att åka på en planka känns det som. jag väger 65kg är 177cm lång och skor 41. det jag åker är i pisten men ger inte så mycket för att åka sjukt fort. tänkte jag skulle ge mig på att jibba och köra i parken lite mer i år. dock inte så stora hopp och så. bara lite småhopp och boxar- puder och lössnö är inte något som jag kommer överösas i så det kan bara vara ett plus om det går att köra i. dom lössnösvängar jag fått är lätträknade hittills så det lär nog fortsätta så. hade varit gött att plocka på bindningarna jag kör på idag. det är sånna som sitter med 4 skruvar. jag fattar inte redigt detta med alla former på brädorna.rocker , camber och allt vad det heter. jag förstår att alla har sina favoriter. men vad ska man satsa på som medel åkare som vill öka sina skills? den jag har nu är iaf twin tip och det gillar jag. sen går den upp från golvet i mitten om man lägger den ner. någon som har några brädtips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tillbaka
Topp