Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Svara på en enkät och hjälp mig med mitt examensarbete att ta fram nya goggles!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frassin" data-source="post: 1278600" data-attributes="member: 180541"><p>Vid en snabb koll på Corlins hemsida och utbudet av goggles ser de misstänkt lika ut som goggles man kan beställa från Alibaba/AliExpress med eget tryck på spännet så som många andra uppstickare. De kostar inte många tior om man beställer några 1000 exemplar på en gång. Eller finns det mer info på vem som designat och tillverkat dem? </p><p></p><p>Jag brukar köpa nya goggles med några års mellanrum men brukar då prova i butik vilka som passar med hjälmen och att de helst är tillverkade i Europa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frassin, post: 1278600, member: 180541"] Vid en snabb koll på Corlins hemsida och utbudet av goggles ser de misstänkt lika ut som goggles man kan beställa från Alibaba/AliExpress med eget tryck på spännet så som många andra uppstickare. De kostar inte många tior om man beställer några 1000 exemplar på en gång. Eller finns det mer info på vem som designat och tillverkat dem? Jag brukar köpa nya goggles med några års mellanrum men brukar då prova i butik vilka som passar med hjälmen och att de helst är tillverkade i Europa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Svara på en enkät och hjälp mig med mitt examensarbete att ta fram nya goggles!
Tillbaka
Topp