Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Svara På Frågor Om Dina Skador!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deg" data-source="post: 387205"><p>1. SE</p><p></p><p>2. AA</p><p></p><p>3. BE</p><p></p><p>4. AA (tummen mm-bop tralala fast det var för jättejättelänge sedan så jag vet inte om det räknas men jag har i alla fall brutit tummen så nu vet du det eveline molin.)</p><p></p><p> SE Benhinneinflammation (men eveline molin, är det verkligen en skada? har inte halva om inte hela jibbschweden det hela tiden varje dag om inte annat för att ha någonting att skylla på. nu vet du min ståndpunkt inom detta ämne eveline molin)</p><p> </p><p> DE Knäskada (avslitet korsband fast det var för jättejättelänge sedan, eller egentligen inte alls men i alla fall när jag åkte snowboard, så jag vet inte om det räknas men jag har i alla fall slitit av korsbandet så nu vet du det eveline molin.) </p><p> </p><p> EE Ryggskada (kotförskjutning och diskbråck men det var för jättejättelänge sedan, eller egentligen inte alls men i alla fall när jag åkte snowboard, så jag vet inte om det räknas men jag har i alla fall kotförskjutning och diskbråck så nu vet du det eveline molin.) </p><p> </p><p> EFF Sen brukar jag få lite ont i öronen när jag inte har mössa på mig :/</p><p></p><p>5. AA Den är inte återställd (kotförskjutning och diskbråck)</p><p> BE Rehabilitering (kotförskjutning och diskbråck och knä)</p><p> DE Jag har inte gjort något åt min skada (tummen, knäet och öronen)</p><p></p><p>6. AA</p><p></p><p>7. AA</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Förövrigt gillar jag dig jättejättemycket eveline molin. puss och puz och bajz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deg, post: 387205"] 1. SE 2. AA 3. BE 4. AA (tummen mm-bop tralala fast det var för jättejättelänge sedan så jag vet inte om det räknas men jag har i alla fall brutit tummen så nu vet du det eveline molin.) SE Benhinneinflammation (men eveline molin, är det verkligen en skada? har inte halva om inte hela jibbschweden det hela tiden varje dag om inte annat för att ha någonting att skylla på. nu vet du min ståndpunkt inom detta ämne eveline molin) DE Knäskada (avslitet korsband fast det var för jättejättelänge sedan, eller egentligen inte alls men i alla fall när jag åkte snowboard, så jag vet inte om det räknas men jag har i alla fall slitit av korsbandet så nu vet du det eveline molin.) EE Ryggskada (kotförskjutning och diskbråck men det var för jättejättelänge sedan, eller egentligen inte alls men i alla fall när jag åkte snowboard, så jag vet inte om det räknas men jag har i alla fall kotförskjutning och diskbråck så nu vet du det eveline molin.) EFF Sen brukar jag få lite ont i öronen när jag inte har mössa på mig :/ 5. AA Den är inte återställd (kotförskjutning och diskbråck) BE Rehabilitering (kotförskjutning och diskbråck och knä) DE Jag har inte gjort något åt min skada (tummen, knäet och öronen) 6. AA 7. AA Förövrigt gillar jag dig jättejättemycket eveline molin. puss och puz och bajz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Svara På Frågor Om Dina Skador!
Tillbaka
Topp