Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Svara på frågor om skador, tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gafferx" data-source="post: 599535" data-attributes="member: 14330"><p>1d</p><p>2d</p><p>3a skenben/smalben x2 </p><p>3a Enbart smalben</p><p>3a Lårben Hö</p><p>3a Bäcken spricka</p><p>3a Käkben</p><p>3a Tumme</p><p>3a Ringfinger vä, lillfinger vä</p><p>3a Mellanfotsben</p><p>3a ...hmmm vad mer?</p><p>3b ja ca 3 ggr. Hjälm? ja</p><p>3d Avslitna ledband hö knä</p><p>3e Dislokationer i ländkotor, dock inget diskbråck </p><p>3e Återkommande ryggskott eller likartade symtom</p><p>3f punkterad lunga vä</p><p>3f tänder</p><p>4b Rehab, rehab och åter rehab..., sjukgymnaster vicket släkte... suck</p><p>4c Operationer och rehab (knä, tumme m m)</p><p>4d Ja, det har ju hänt faktiskt</p><p>5b</p><p>6a</p><p>6b ben/knäskydd, underarm, knogar</p><p></p><p>Men jag har ju hålli på ett tag åxå 1982-2003 ca</p><p>Nuförtiden sitter jag mest på kontor här i Garmisch å pillar mig i naveln mens undomarna i TV slår sig blåa på isen i Val d'</p><p>Har lämnar danger zonen... </p><p>/Gaff</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gafferx, post: 599535, member: 14330"] 1d 2d 3a skenben/smalben x2 3a Enbart smalben 3a Lårben Hö 3a Bäcken spricka 3a Käkben 3a Tumme 3a Ringfinger vä, lillfinger vä 3a Mellanfotsben 3a ...hmmm vad mer? 3b ja ca 3 ggr. Hjälm? ja 3d Avslitna ledband hö knä 3e Dislokationer i ländkotor, dock inget diskbråck 3e Återkommande ryggskott eller likartade symtom 3f punkterad lunga vä 3f tänder 4b Rehab, rehab och åter rehab..., sjukgymnaster vicket släkte... suck 4c Operationer och rehab (knä, tumme m m) 4d Ja, det har ju hänt faktiskt 5b 6a 6b ben/knäskydd, underarm, knogar Men jag har ju hålli på ett tag åxå 1982-2003 ca Nuförtiden sitter jag mest på kontor här i Garmisch å pillar mig i naveln mens undomarna i TV slår sig blåa på isen i Val d' Har lämnar danger zonen... /Gaff [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Svara på frågor om skador, tack!
Tillbaka
Topp