Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Svaret på one-quiver charge/tur frågorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 903254" data-attributes="member: 35991"><p>Fick hem mina nya pjäxor idag och eftersom jag stod utan kompatibla bindningar till Stoke 191:orna så fick jag prova på det som fanns...</p><p>Seriöst så tror jag att det skulle kunna funka, de är inte mycket lösare än mina gamla pjäxor var efter 3 säsonger. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":rolleyes:" title="Roll eyes :rolleyes:" data-smilie="11"data-shortname=":rolleyes:" /></p><p></p><p>Vad tror ni, testa i skarpt läge? ;-)</p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=110933" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/ed4f4db5f562453373fa49eb98e5ab7d.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=110934" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/88e22bf8fdaa07acb2887e65cdffea67.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 903254, member: 35991"] Fick hem mina nya pjäxor idag och eftersom jag stod utan kompatibla bindningar till Stoke 191:orna så fick jag prova på det som fanns... Seriöst så tror jag att det skulle kunna funka, de är inte mycket lösare än mina gamla pjäxor var efter 3 säsonger. :rolleyes: Vad tror ni, testa i skarpt läge? ;-) [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=110933][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/ed4f4db5f562453373fa49eb98e5ab7d.jpg[/img][/url] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=110934][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/88e22bf8fdaa07acb2887e65cdffea67.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Svaret på one-quiver charge/tur frågorna
Tillbaka
Topp