Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
svårt att bestämma mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="beckisen" data-source="post: 55853" data-attributes="member: 34479"><p>Hej!</p><p>Tänkte bara hör amed er vad ni tycker att jag ska göra?!</p><p>De ringde till mig från alpservice igår och sa att de hade ett boende till mig för säsongen i chamonix! men jag har ju inget jobb.. ska man ta lägenheten för att sen söka jobb när man väl kommit dit? Tänk om jag inte får nåt jobb då blir det en väldigt kort säsong för min del..</p><p>har hört att det är väldig hård konkurrens om jobben just i chamonix? ska man satsa på nåt annat eller? </p><p>blir glad för alla kommentarer och tips!</p><p>tips på var jag ska söka jobb är oxå välkommet!</p><p>Ha d!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="beckisen, post: 55853, member: 34479"] Hej! Tänkte bara hör amed er vad ni tycker att jag ska göra?! De ringde till mig från alpservice igår och sa att de hade ett boende till mig för säsongen i chamonix! men jag har ju inget jobb.. ska man ta lägenheten för att sen söka jobb när man väl kommit dit? Tänk om jag inte får nåt jobb då blir det en väldigt kort säsong för min del.. har hört att det är väldig hård konkurrens om jobben just i chamonix? ska man satsa på nåt annat eller? blir glad för alla kommentarer och tips! tips på var jag ska söka jobb är oxå välkommet! Ha d! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
svårt att bestämma mig!
Tillbaka
Topp