Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Svårt att välja samt är riktigt tveksam
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 997317" data-attributes="member: 12152"><p>Jag har också kört Patron en hel del, iom att det är min huvudskida den här säsongen. Visst går det att dra i hundra knyck, i alla fall så länge man inte provar något annat samma dag. Dra ett åk på det sättet och sen byter du till Katana, Helldorado eller Project 110 och drar samma repa igen. Då förstår du vad jag menar. </p><p></p><p>Patron är en kanonskida dock, så det ska inte tolkas som en sågning. Det är snarare en beskrivning av känslan i skidan. Jag har ju trots allt valt den själv för den här säsongen, så overall är det en skida som jag verkligen trivs med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 997317, member: 12152"] Jag har också kört Patron en hel del, iom att det är min huvudskida den här säsongen. Visst går det att dra i hundra knyck, i alla fall så länge man inte provar något annat samma dag. Dra ett åk på det sättet och sen byter du till Katana, Helldorado eller Project 110 och drar samma repa igen. Då förstår du vad jag menar. Patron är en kanonskida dock, så det ska inte tolkas som en sågning. Det är snarare en beskrivning av känslan i skidan. Jag har ju trots allt valt den själv för den här säsongen, så overall är det en skida som jag verkligen trivs med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Svårt att välja samt är riktigt tveksam
Tillbaka
Topp