Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svart eller svart ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Usama" data-source="post: 14619" data-attributes="member: 20240"><p>Det kan ju vara så här att bedömningen av pist är inbördes förhållande till just det systemet. Att en svart pist i Storbritanien skulle varit röd om den hade legat i ex Åre. Till en viss gräns i allafall. Vet ej egentligen, men så kan det vara. </p><p></p><p>Annars så tycker jag att det finns för många oförtjänta svarta pister i Sverige. Svart är ju mörkt så det förslår och sen är ju inte steget långt till vad vi kallar döden. </p><p>Alltså tycker jag att när den genomsnittlige åkaren har dödsångest inför en nerfärd då kan den backen bedömas som svart.</p><p>/ladde</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Usama, post: 14619, member: 20240"] Det kan ju vara så här att bedömningen av pist är inbördes förhållande till just det systemet. Att en svart pist i Storbritanien skulle varit röd om den hade legat i ex Åre. Till en viss gräns i allafall. Vet ej egentligen, men så kan det vara. Annars så tycker jag att det finns för många oförtjänta svarta pister i Sverige. Svart är ju mörkt så det förslår och sen är ju inte steget långt till vad vi kallar döden. Alltså tycker jag att när den genomsnittlige åkaren har dödsångest inför en nerfärd då kan den backen bedömas som svart. /ladde [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svart eller svart ?
Tillbaka
Topp