Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Svårt med brädvalet.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kockiz" data-source="post: 403800" data-attributes="member: 68362"><p>Våga vägra burton!!!</p><p></p><p>Har kört två säsonger på en F2 Eliminator som är riktigt vass i hårda pister!!</p><p>Körde custom 162 förut och kände att jag inte fick den att presterade som jag ville, F2:an är raka motsatsen och jag liknar den med en ettrig Ferrari som klarar mer än jag klarar!!</p><p></p><p>Har tyvärr inte hunnit prova den offpist men den går att bakmontera rätt långt så det borde funka!!</p><p></p><p>Jag hade turen att komma över en förra åretsmodell för en skaplig slant. En ny är iaf lite billigare än en motsvarande burton!!</p><p></p><p>Mer info här!</p><p><a href="http://www.blue-tomato.at/ProductDetailAction.bto?selectedNode=Vd4rDLRGc5xUEBWgen8Aie-1" target="_blank">http://www.blue-tomato.at/ProductDetailAction.bto?selectedNode=Vd4rDLRGc5xUEBWgen8Aie-1</a></p><p>Obs!! Fri frakt över 200 Euro!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kockiz, post: 403800, member: 68362"] Våga vägra burton!!! Har kört två säsonger på en F2 Eliminator som är riktigt vass i hårda pister!! Körde custom 162 förut och kände att jag inte fick den att presterade som jag ville, F2:an är raka motsatsen och jag liknar den med en ettrig Ferrari som klarar mer än jag klarar!! Har tyvärr inte hunnit prova den offpist men den går att bakmontera rätt långt så det borde funka!! Jag hade turen att komma över en förra åretsmodell för en skaplig slant. En ny är iaf lite billigare än en motsvarande burton!! Mer info här! [URL]http://www.blue-tomato.at/ProductDetailAction.bto?selectedNode=Vd4rDLRGc5xUEBWgen8Aie-1[/URL] Obs!! Fri frakt över 200 Euro!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Svårt med brädvalet.....
Tillbaka
Topp