Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Svartvitt - funktion eller lins?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjärtström" data-source="post: 139467" data-attributes="member: 12048"><p>Kanske är det analoga linser ni talar om, eller är det verkligen digitala grejer? För om du har en 4xdigitalzoom så borde du väl få en 4ggr bättre färgbild än med en 200mm analog Sv_v lins?</p><p>Framkallar du sedan i ett mörkrum så blir det ju Sv_v. Om du däremot slår på den röda lampan under exponeringen så blir det ju färg.</p><p></p><p>Hoppas att jag rett ut begreppen lite för dig vännen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjärtström, post: 139467, member: 12048"] Kanske är det analoga linser ni talar om, eller är det verkligen digitala grejer? För om du har en 4xdigitalzoom så borde du väl få en 4ggr bättre färgbild än med en 200mm analog Sv_v lins? Framkallar du sedan i ett mörkrum så blir det ju Sv_v. Om du däremot slår på den röda lampan under exponeringen så blir det ju färg. Hoppas att jag rett ut begreppen lite för dig vännen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Svartvitt - funktion eller lins?
Tillbaka
Topp