Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Svensk generalagent för Nordica?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alptopp" data-source="post: 111828" data-attributes="member: 49353"><p>Jag köpte mina Nordica Beast X10 som dom heter i början på på året och tycker de är jättebra.</p><p>Bör nämna att jag har den blå tjejpjäxan och tivs som sagt super med den. Värmde innerskon så att den fick bra form och gjorde formgjuta sulor och det har gett superpassform och hyfsta varma tår. Bra och hållbara spännen som ger en stabil pjäxa.</p><p></p><p>Jag rekomenderar verkligen pjäxan. Den har blivit en personlig favorit men pjäxor kan ju vara svårt att rekomendera till andra eftersom det finns många olika fötter! </p><p>Du kan köpa den på Intersport eller från Alpingaraget. </p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alptopp, post: 111828, member: 49353"] Jag köpte mina Nordica Beast X10 som dom heter i början på på året och tycker de är jättebra. Bör nämna att jag har den blå tjejpjäxan och tivs som sagt super med den. Värmde innerskon så att den fick bra form och gjorde formgjuta sulor och det har gett superpassform och hyfsta varma tår. Bra och hållbara spännen som ger en stabil pjäxa. Jag rekomenderar verkligen pjäxan. Den har blivit en personlig favorit men pjäxor kan ju vara svårt att rekomendera till andra eftersom det finns många olika fötter! Du kan köpa den på Intersport eller från Alpingaraget. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Svensk generalagent för Nordica?
Tillbaka
Topp