Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svensk husmanskost i alperna - bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 801239" data-attributes="member: 40931"><p>Ja alltså, jag tror du är fel ute om du vill försöka sälja mat bara till svenskar som är utomlands. Då är målgruppen för smal.</p><p></p><p>Däremot om du lyckas göra bra mat helt enkelt, på ett spännande skandinaviskt sätt, tror jag du är hemma. Mat som tilltalar alla människor. För din egen ekonomis skull, gärna med en något "lyxigare" förpackning så du kan ta hyfsat betalt.</p><p></p><p>Alltså; vällagad skandinavisk husmanskost, som också kommer tilltala icke-skandinaver. Kombinerad med klassisk mat med skandinavisk touch. Det tror jag på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 801239, member: 40931"] Ja alltså, jag tror du är fel ute om du vill försöka sälja mat bara till svenskar som är utomlands. Då är målgruppen för smal. Däremot om du lyckas göra bra mat helt enkelt, på ett spännande skandinaviskt sätt, tror jag du är hemma. Mat som tilltalar alla människor. För din egen ekonomis skull, gärna med en något "lyxigare" förpackning så du kan ta hyfsat betalt. Alltså; vällagad skandinavisk husmanskost, som också kommer tilltala icke-skandinaver. Kombinerad med klassisk mat med skandinavisk touch. Det tror jag på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svensk husmanskost i alperna - bra eller anus?
Tillbaka
Topp