Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Svensk kvalitet och Extrem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stefan_ryden" data-source="post: 12907" data-attributes="member: 14310"><p>Kände att jag måste lägga mig i även detta...</p><p></p><p>Håller givetvis med</p><p></p><p>Jag har faktiskt gjort ett besök på skidfabriken utanför Åre.</p><p>Deras metoder att konstruera skidor liknar mera traditionellt hantverk än någon av de andra skidfabrikanterna ens försöker belysa att de utövar i konstruktionen av sina försäljningsskidor (undantaget Stöckli).</p><p></p><p>Dock har de inte erfarenheten att bygga skidor med riktigt suveräna pistegenskaper ännu. Det kräver nog lite mera industrispionage men givetvis skulle jag åka Extrem om de började få till grejerna så att egenskaperna började likna fabriksbyggda tävlingsgrejor från tex Fischer eller ross...</p><p></p><p>må väl</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stefan_ryden, post: 12907, member: 14310"] Kände att jag måste lägga mig i även detta... Håller givetvis med Jag har faktiskt gjort ett besök på skidfabriken utanför Åre. Deras metoder att konstruera skidor liknar mera traditionellt hantverk än någon av de andra skidfabrikanterna ens försöker belysa att de utövar i konstruktionen av sina försäljningsskidor (undantaget Stöckli). Dock har de inte erfarenheten att bygga skidor med riktigt suveräna pistegenskaper ännu. Det kräver nog lite mera industrispionage men givetvis skulle jag åka Extrem om de började få till grejerna så att egenskaperna började likna fabriksbyggda tävlingsgrejor från tex Fischer eller ross... må väl [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Svensk kvalitet och Extrem
Tillbaka
Topp