Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Svensk och kanadensare söker boende i alperna i februari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dingud" data-source="post: 1062760" data-attributes="member: 30386"><p>Hej Krille!</p><p></p><p>Javisst gör vi det, planerna har dock ändrats lite sen jag skrev sist.</p><p>Vi kommer att hyra en stor vinterbonad husbil på grund av att det gör allt så mycket enklare och billigare när man åker emellan orterna.</p><p></p><p>Husbilen kostar 5000 kronor i veckan som vi delar på plus diesel.</p><p>Mitt förslag, om du är intresserad av att åka med, är att vi plockar upp dig när vi åker ner och så kan vi lova en veckas boende. Om det inte funkar den veckan för dig eller oss så får du möjlighet att hitta något lokalt där nere men det är ju worst case, vi är ganska lätta att ha att göra med.</p><p></p><p>MVH Mats</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dingud, post: 1062760, member: 30386"] Hej Krille! Javisst gör vi det, planerna har dock ändrats lite sen jag skrev sist. Vi kommer att hyra en stor vinterbonad husbil på grund av att det gör allt så mycket enklare och billigare när man åker emellan orterna. Husbilen kostar 5000 kronor i veckan som vi delar på plus diesel. Mitt förslag, om du är intresserad av att åka med, är att vi plockar upp dig när vi åker ner och så kan vi lova en veckas boende. Om det inte funkar den veckan för dig eller oss så får du möjlighet att hitta något lokalt där nere men det är ju worst case, vi är ganska lätta att ha att göra med. MVH Mats [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Svensk och kanadensare söker boende i alperna i februari
Tillbaka
Topp