Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svenska friåkningen är döende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 1019978" data-attributes="member: 74439"><p>Guider, du menar reseledare?</p><p>Det är naturligtvis ett sätt att gå på. Risken är kanske att den blir liggande efter att ha spelats två gånger men det är nog en risk man får ta. Det finns ju även bussar utan permanent reseledare som kan vara intressanta, Rommebussarna är ett givet val tycker jag.</p><p></p><p>Kan man få till ett samarbete med en butikskedja så är nog mycket vunnet, men då behöver den kunna stå och snurra själv utan ljud. Inga långa sekvenser med tal och undertexter alltså.</p><p>För att få dem intresserade behöver vi först ha en produkt att visa upp så de kan se att kvaliteten på såväl skidåkningen som produkten i sig håller måttet. Hur ordnar vi det? Ber förra årets finalister om tillstånd att få göra en prototyp med deras bidrag?</p><p></p><p>För övrigt är jag inte på spåren, jag åker först och gör spåren!</p><p></p><p>Men det här tror jag nog vi ska kunna göra verklighet av.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 1019978, member: 74439"] Guider, du menar reseledare? Det är naturligtvis ett sätt att gå på. Risken är kanske att den blir liggande efter att ha spelats två gånger men det är nog en risk man får ta. Det finns ju även bussar utan permanent reseledare som kan vara intressanta, Rommebussarna är ett givet val tycker jag. Kan man få till ett samarbete med en butikskedja så är nog mycket vunnet, men då behöver den kunna stå och snurra själv utan ljud. Inga långa sekvenser med tal och undertexter alltså. För att få dem intresserade behöver vi först ha en produkt att visa upp så de kan se att kvaliteten på såväl skidåkningen som produkten i sig håller måttet. Hur ordnar vi det? Ber förra årets finalister om tillstånd att få göra en prototyp med deras bidrag? För övrigt är jag inte på spåren, jag åker först och gör spåren! Men det här tror jag nog vi ska kunna göra verklighet av. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svenska friåkningen är döende?
Tillbaka
Topp