Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svenska portåkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 48386" data-attributes="member: 28198"><p>Nej, men som jag skrev så "-Kan ju inte säja nåt om arrogans och attityd". Men man vet ju inte heller hur många som varit inne och råddat innanför deras avspärrning den dagen heller. Som ursprunglige författaren skrev: "-spärrar av med flaggor och alla möjliga grejer. Och när man lirkar sig igenom...." så har ju dom ju gett fan i säkerhetsavspärrningarna som är uppsatta av träningsgruppen och sanktionerat av anläggningen. Då kan jag förstå att tränaren som har detta som arbetsplats och ansvarar för säkerheten för sina åkare kanske blir förbannad. </p><p>Eller har jag fel?? </p><p>Man ska kanske bara se till att man själv inte får göra som man själv vill och skita i att försöka se saker i ett LITE större perspektiv än sin egen tillfredsställelse!?</p><p>Har personligen några för många avbrutna träningsåk pga folk i banan för att se det så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 48386, member: 28198"] Nej, men som jag skrev så "-Kan ju inte säja nåt om arrogans och attityd". Men man vet ju inte heller hur många som varit inne och råddat innanför deras avspärrning den dagen heller. Som ursprunglige författaren skrev: "-spärrar av med flaggor och alla möjliga grejer. Och när man lirkar sig igenom...." så har ju dom ju gett fan i säkerhetsavspärrningarna som är uppsatta av träningsgruppen och sanktionerat av anläggningen. Då kan jag förstå att tränaren som har detta som arbetsplats och ansvarar för säkerheten för sina åkare kanske blir förbannad. Eller har jag fel?? Man ska kanske bara se till att man själv inte får göra som man själv vill och skita i att försöka se saker i ett LITE större perspektiv än sin egen tillfredsställelse!? Har personligen några för många avbrutna träningsåk pga folk i banan för att se det så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svenska portåkare
Tillbaka
Topp