Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svenska portåkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheDanne" data-source="post: 48391" data-attributes="member: 29118"><p>Hade jag betalt för att få prova mina nya Bauer så skulle han få dem i halsen ganska snabbt... Förslag: Bygg speciella pister som bara används vid just träning och tävling. Fyll kanterna med skyddstängsel, stäng sedan av dessa ordentlig när de inte används. Inte ett litet sketet staket som faller bara man kikar på det... När jag var i alperna i vintras fanns det (minst) en pist som såg ut på detta sätt, med en dörr till starterhuset som också var enda vägen in i pisten. På så sätt skulle man("ni") slippa både uppåkta banor och minimera riskerna för skador. Dyrt?? Ja, det skulle det bli men samtidigt skulle vi slippa diskusionen samt minska skadorna både bland aktiva och vanliga "Svenssons" som kommer i vägen.</p><p>Att man tränar har jag ingenting emot, men ska det ske i vanliga pister så ska både aktiva och tränare ha respekt för de andra som befinner sig i skidområdet. Likaså ska vi vanliga respektera träningen!</p><p>That´s all!</p><p>//Danne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheDanne, post: 48391, member: 29118"] Hade jag betalt för att få prova mina nya Bauer så skulle han få dem i halsen ganska snabbt... Förslag: Bygg speciella pister som bara används vid just träning och tävling. Fyll kanterna med skyddstängsel, stäng sedan av dessa ordentlig när de inte används. Inte ett litet sketet staket som faller bara man kikar på det... När jag var i alperna i vintras fanns det (minst) en pist som såg ut på detta sätt, med en dörr till starterhuset som också var enda vägen in i pisten. På så sätt skulle man("ni") slippa både uppåkta banor och minimera riskerna för skador. Dyrt?? Ja, det skulle det bli men samtidigt skulle vi slippa diskusionen samt minska skadorna både bland aktiva och vanliga "Svenssons" som kommer i vägen. Att man tränar har jag ingenting emot, men ska det ske i vanliga pister så ska både aktiva och tränare ha respekt för de andra som befinner sig i skidområdet. Likaså ska vi vanliga respektera träningen! That´s all! //Danne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svenska portåkare
Tillbaka
Topp