Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
svenska surf surfplatser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="96odpeon" data-source="post: 771494" data-attributes="member: 97865"><p>Häpp Häpp!</p><p>Jag bor i Mölle och Arild och vågsurfar där så ofta jag kan och det blåser. </p><p>Men jag hade gärna velat testa lite nya ställen! Så ja undrar om ni kanske vet några bra </p><p>ställen runt om i Sverige??! Jag har hört att Torö ska vara ganska bra men hur tar man sig dig dit på bästa sätt </p><p>(om man nu inte tar bilen)??! Och hur väder-beroende de här platserna är!?</p><p>Jag hade varit hemskt tacksam över snabbt svar!</p><p></p><p>MVH</p><p>Odd Persson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="96odpeon, post: 771494, member: 97865"] Häpp Häpp! Jag bor i Mölle och Arild och vågsurfar där så ofta jag kan och det blåser. Men jag hade gärna velat testa lite nya ställen! Så ja undrar om ni kanske vet några bra ställen runt om i Sverige??! Jag har hört att Torö ska vara ganska bra men hur tar man sig dig dit på bästa sätt (om man nu inte tar bilen)??! Och hur väder-beroende de här platserna är!? Jag hade varit hemskt tacksam över snabbt svar! MVH Odd Persson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
svenska surf surfplatser
Tillbaka
Topp