Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Svenskarna fortsätter oki på FWT-kvalen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 519735"><p>Kolla in här:</p><p>Herrar:</p><p></p><p>1 Michaud Seb Français </p><p>2 Ducroz Aurélien France </p><p>3 Meier Phil Suisse </p><p>4 Lopez Julien Français </p><p>5 Robatel Loïs Suisse </p><p>6 Hannemann Sebastian allemand </p><p>7 Authier sylvain Français </p><p>8 Björk Christian Swedish </p><p>8 Jacques Joel Canadian </p><p>10 Leonard Steve Français </p><p></p><p>Damer:</p><p></p><p>1 Enderud Ane Norwegian </p><p>2 Eriksson Rebecka Suède </p><p>3 Walkner Eva Austria </p><p>4 Huber Lorraine austria </p><p>5 Stoffel Lena Germany </p><p>6 Sorokina Veronika russe </p><p>7 jakobsson Stina Sweden </p><p>8 Malaisé Maud Française </p><p>9 Meynet Caroline Française </p><p>10 Lindqvist Jana Sweden </p><p>11 Burns Clare American </p><p>12 Mihaljevic Katharina germano croate </p><p>13 Huber Tine Austria </p><p>14 farde jennifer sweden </p><p>14 Kuzma Janina New Zealand </p><p>14 Gervais Nathalie Canadian</p><p></p><p>Christian var topp 10 på förra tävling oxå om jag inte missminner mig.</p><p></p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 519735"] Kolla in här: Herrar: 1 Michaud Seb Français 2 Ducroz Aurélien France 3 Meier Phil Suisse 4 Lopez Julien Français 5 Robatel Loïs Suisse 6 Hannemann Sebastian allemand 7 Authier sylvain Français 8 Björk Christian Swedish 8 Jacques Joel Canadian 10 Leonard Steve Français Damer: 1 Enderud Ane Norwegian 2 Eriksson Rebecka Suède 3 Walkner Eva Austria 4 Huber Lorraine austria 5 Stoffel Lena Germany 6 Sorokina Veronika russe 7 jakobsson Stina Sweden 8 Malaisé Maud Française 9 Meynet Caroline Française 10 Lindqvist Jana Sweden 11 Burns Clare American 12 Mihaljevic Katharina germano croate 13 Huber Tine Austria 14 farde jennifer sweden 14 Kuzma Janina New Zealand 14 Gervais Nathalie Canadian Christian var topp 10 på förra tävling oxå om jag inte missminner mig. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Svenskarna fortsätter oki på FWT-kvalen!
Tillbaka
Topp