Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sverige bäst på Jibbing???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KRS" data-source="post: 18778" data-attributes="member: 28571"><p>.... JA sverige är välldigt duktiga på jibbing.... en att bara sverige skulle ha en massa grymma kidds som Göra feting hopp stämmer inte rikitgt tex canada så kan du se knattarna göra dom mest tokiga hoppen som man inte nes vågar sig på i bad huset ... </p><p></p><p>tex årets redbulll i åre så var det ju en kille som var femton år som kom från canada ge honom lite kött på benen så kommer han nog att ta världen med ett fett hopp .. jag tror att det är jon med hans framgångar som har gjort att vi har spärrat upp ögonen så mycket för jibbingen.. men om ngra år så skulle jag inte bli förvånad om Usa och Canada är bäst precis som i allt annat...</p><p></p><p> // MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KRS, post: 18778, member: 28571"] .... JA sverige är välldigt duktiga på jibbing.... en att bara sverige skulle ha en massa grymma kidds som Göra feting hopp stämmer inte rikitgt tex canada så kan du se knattarna göra dom mest tokiga hoppen som man inte nes vågar sig på i bad huset ... tex årets redbulll i åre så var det ju en kille som var femton år som kom från canada ge honom lite kött på benen så kommer han nog att ta världen med ett fett hopp .. jag tror att det är jon med hans framgångar som har gjort att vi har spärrat upp ögonen så mycket för jibbingen.. men om ngra år så skulle jag inte bli förvånad om Usa och Canada är bäst precis som i allt annat... // MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sverige bäst på Jibbing???
Tillbaka
Topp