Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
sverige - danmark, åsikter!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 547075" data-attributes="member: 57206"><p>Kim Källström var riktigt värdelös idag..</p><p>Varför tar inte Henke eller Zlatan straffen?</p><p></p><p>Jag har ytterst svårt att gnälla på Zlatan denna match, vad fan ska han göra? Han kan väl inte trolla, om man har ett innermittfält som spelar som pajasar går det inte att göra så mycket. Dock blev det mycket bättre när Viktor kom in, men Kim skulle också blivit utbytt, sen kanske in med Holmén där eller sätta her Henke på offensiv innermitt och Elmander på topp. </p><p></p><p>Annars tyckte jag att bröderna Elm var riktigt bra, Elmander och Wilhelmsson likaså, även Majstorovic gjorde en stabil match. </p><p></p><p>Skandal av Viasat, vad håller de på med t.ex. under straffen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 547075, member: 57206"] Kim Källström var riktigt värdelös idag.. Varför tar inte Henke eller Zlatan straffen? Jag har ytterst svårt att gnälla på Zlatan denna match, vad fan ska han göra? Han kan väl inte trolla, om man har ett innermittfält som spelar som pajasar går det inte att göra så mycket. Dock blev det mycket bättre när Viktor kom in, men Kim skulle också blivit utbytt, sen kanske in med Holmén där eller sätta her Henke på offensiv innermitt och Elmander på topp. Annars tyckte jag att bröderna Elm var riktigt bra, Elmander och Wilhelmsson likaså, även Majstorovic gjorde en stabil match. Skandal av Viasat, vad håller de på med t.ex. under straffen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
sverige - danmark, åsikter!
Tillbaka
Topp