Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bootfitta" data-source="post: 1041960" data-attributes="member: 146421"><p>Du tröttnat på Trillevallen efter 1 dags åkning. Det är en liten anläggning, det som gör Trillevallen intressant är väl egentligen att man enkelt kan åka 1 dag där, sedan 1 dag i Åre/Björnen och sen 1 dag i Duved/Tege. </p><p></p><p>Tåg är min personliga favorit för att ta mig till Åre eller Vemdalen eller Riksgränsen, men utöver dom orterna så är det inte så många andra där förbindelserna är tillräckligt vettiga för att det ska vara värt. Någon nämnde Härjedalingen; klockrent och billigt alternativ, där finns ju även möjligheten att kliva av i Vemdalen om man inte är sugen på att åka i Funäsdalsfjällen.</p><p></p><p>Sedan tycker jag inte heller man ska underskatta hur kul det är att packa bilen full och dra på roadtrip till fjällen men polarna! Att det sedan gör livet på plats mycket enklare är ju en annan given bonus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bootfitta, post: 1041960, member: 146421"] Du tröttnat på Trillevallen efter 1 dags åkning. Det är en liten anläggning, det som gör Trillevallen intressant är väl egentligen att man enkelt kan åka 1 dag där, sedan 1 dag i Åre/Björnen och sen 1 dag i Duved/Tege. Tåg är min personliga favorit för att ta mig till Åre eller Vemdalen eller Riksgränsen, men utöver dom orterna så är det inte så många andra där förbindelserna är tillräckligt vettiga för att det ska vara värt. Någon nämnde Härjedalingen; klockrent och billigt alternativ, där finns ju även möjligheten att kliva av i Vemdalen om man inte är sugen på att åka i Funäsdalsfjällen. Sedan tycker jag inte heller man ska underskatta hur kul det är att packa bilen full och dra på roadtrip till fjällen men polarna! Att det sedan gör livet på plats mycket enklare är ju en annan given bonus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa fjäll
Tillbaka
Topp