Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ebbaemilia" data-source="post: 1041964" data-attributes="member: 142646"><p>Ja jag vet nog inte heller riktigt vad ett rimligt pris är då jag aldrig har behövt betala själv förut, men antar att det är när en får mycket för pengarna, samtidigt som man har råd med det. Räknade ut att det skulle kosta drygt 1000 kr mer att åka till Duved/Tegefjäll än Kläppen eller Funäs, inte jättemycket kanske men sen tillkommer ju även boende vilket jag tror kan dra iväg rätt mycket om en befinner sig på fel plats.</p><p></p><p>Tåg är klart skönare än buss då det går att göra mer saker i tåg, men om det också innebär att behöva byta var annan timme så kanske buss inte är så dumt ändå. Tack för tipset med Härjedalingen! Hade önskat att jag haft körkort men får nog vänta två år till på det…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebbaemilia, post: 1041964, member: 142646"] Ja jag vet nog inte heller riktigt vad ett rimligt pris är då jag aldrig har behövt betala själv förut, men antar att det är när en får mycket för pengarna, samtidigt som man har råd med det. Räknade ut att det skulle kosta drygt 1000 kr mer att åka till Duved/Tegefjäll än Kläppen eller Funäs, inte jättemycket kanske men sen tillkommer ju även boende vilket jag tror kan dra iväg rätt mycket om en befinner sig på fel plats. Tåg är klart skönare än buss då det går att göra mer saker i tåg, men om det också innebär att behöva byta var annan timme så kanske buss inte är så dumt ändå. Tack för tipset med Härjedalingen! Hade önskat att jag haft körkort men får nog vänta två år till på det… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa fjäll
Tillbaka
Topp