Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa lift?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1243032" data-attributes="member: 83225"><p>Nu har jag inte läst vad Åka Skidor skriver om La Meije men den skulle jag inte alls välja och det av en väldigt enkel anledning, det är inte en lift. Det är ju snarare 3 liftar. För att vara helt fair då så måste ju även tre länkade liftar på andra ställen räknas som en lift och då ökas ju konkurrensen rejält. Och ser man den som en lift så går det ju knappt ens att köra varv via den då man väldigt sällan kan åka ner till dalstationen på skidor. Och när det går så måste man ändå knata uppför på slutet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1243032, member: 83225"] Nu har jag inte läst vad Åka Skidor skriver om La Meije men den skulle jag inte alls välja och det av en väldigt enkel anledning, det är inte en lift. Det är ju snarare 3 liftar. För att vara helt fair då så måste ju även tre länkade liftar på andra ställen räknas som en lift och då ökas ju konkurrensen rejält. Och ser man den som en lift så går det ju knappt ens att köra varv via den då man väldigt sällan kan åka ner till dalstationen på skidor. Och när det går så måste man ändå knata uppför på slutet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa lift?
Tillbaka
Topp