Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa lift?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="steglund" data-source="post: 1243041" data-attributes="member: 155837"><p>Nja, här tror jag inte att jag håller med dig. Nu är det förvisso 30 år sedan jag var där (februari 1991) och mina minnen kan ha blivit lite suddiga, men liften är densamma. Jag vill bestämt minnas att det var en enda sammanhängande lift, men det finns mellanstationer där det går att hoppa på och av för den som så vill. För den som vill åka hela vägen från dalstationen till toppen, går det utmärkt att sitta kvar i samma "kabin" hela tiden. Om jag minns rätt. Vad vi tycker om den där enda liften är en annan sak. Personligen håller jag med Åka skidor och anser att den är skidvärldens bästa, sett till hur den är dragen och vilken skidåkning den ger tillgång till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="steglund, post: 1243041, member: 155837"] Nja, här tror jag inte att jag håller med dig. Nu är det förvisso 30 år sedan jag var där (februari 1991) och mina minnen kan ha blivit lite suddiga, men liften är densamma. Jag vill bestämt minnas att det var en enda sammanhängande lift, men det finns mellanstationer där det går att hoppa på och av för den som så vill. För den som vill åka hela vägen från dalstationen till toppen, går det utmärkt att sitta kvar i samma "kabin" hela tiden. Om jag minns rätt. Vad vi tycker om den där enda liften är en annan sak. Personligen håller jag med Åka skidor och anser att den är skidvärldens bästa, sett till hur den är dragen och vilken skidåkning den ger tillgång till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa lift?
Tillbaka
Topp