Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa topptursområde
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersWingqvist" data-source="post: 1139142" data-attributes="member: 161736"><p>Bra inspel här allesammans! Uppskattas stort! Jag kniper med mig alla nämnda områden, så blir det ett bra urval att rösta på. I skidortsomröstningen har vi inte specificerat vad för parametrar man ska bedöma efter, utan vi köra frågeställningen rakt på och sedan får alla som röstar tänka till vad man själv värderar. Det ska vara en kul och enkel gallup som återkommer årligen, något som man kan vara med i kvickt och lätt. Inte en objektiv undersökning. Det skulle iofs vara spännande, men är ett annat projekt. Samma tänk blir det nog apropå att dela topptursområdes-röstningen i underkategorierna "med och utan övernattning". </p><p></p><p>Detaljfråga till er som varit mycket i Gränsen-Björkis-Abisko: Borde man dela upp det området? Och i så fall hur? Det smetas ju ofta samman, delvis eftersom Björkis-Gränsen har samma ägare. Men ni som toppturar där mycket: Hur ser ni på det? Abisko är ett område och Riksgränsen-Björkliden ett? Eller hur skulle ni dela in det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersWingqvist, post: 1139142, member: 161736"] Bra inspel här allesammans! Uppskattas stort! Jag kniper med mig alla nämnda områden, så blir det ett bra urval att rösta på. I skidortsomröstningen har vi inte specificerat vad för parametrar man ska bedöma efter, utan vi köra frågeställningen rakt på och sedan får alla som röstar tänka till vad man själv värderar. Det ska vara en kul och enkel gallup som återkommer årligen, något som man kan vara med i kvickt och lätt. Inte en objektiv undersökning. Det skulle iofs vara spännande, men är ett annat projekt. Samma tänk blir det nog apropå att dela topptursområdes-röstningen i underkategorierna "med och utan övernattning". Detaljfråga till er som varit mycket i Gränsen-Björkis-Abisko: Borde man dela upp det området? Och i så fall hur? Det smetas ju ofta samman, delvis eftersom Björkis-Gränsen har samma ägare. Men ni som toppturar där mycket: Hur ser ni på det? Abisko är ett område och Riksgränsen-Björkliden ett? Eller hur skulle ni dela in det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges bästa topptursområde
Tillbaka
Topp