Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
sveriges mest underskattade åkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 447110" data-attributes="member: 76154"><p>Haha det märks på vilken sida du står. Om du skippade prettosnacket och faktiskt läste mitt inlägg ( som jagantar att du svarade) så skulle du se att balanseljus skrev (och alltid skriver) negativt om parkåkning. Då får han det svar han förtjänar. För övrigt beter sig nästan alla Old Boys på Free ride lika. " Haha ungdomarna med brallorna långt ner som trixar och tränger sig före i liftkön" mentaliteten skiner igenom. Jag anser mig heller inte gjord av stål och jag tror att de flesta som gör det har 5 skiddagar per år under bältet. Sen är jag mycket väl medveten om att Byggmark är en bra skidåkare, men det hör inte till <strong>Freeride</strong>.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 447110, member: 76154"] Haha det märks på vilken sida du står. Om du skippade prettosnacket och faktiskt läste mitt inlägg ( som jagantar att du svarade) så skulle du se att balanseljus skrev (och alltid skriver) negativt om parkåkning. Då får han det svar han förtjänar. För övrigt beter sig nästan alla Old Boys på Free ride lika. " Haha ungdomarna med brallorna långt ner som trixar och tränger sig före i liftkön" mentaliteten skiner igenom. Jag anser mig heller inte gjord av stål och jag tror att de flesta som gör det har 5 skiddagar per år under bältet. Sen är jag mycket väl medveten om att Byggmark är en bra skidåkare, men det hör inte till [b]Freeride[/b]. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
sveriges mest underskattade åkare?
Tillbaka
Topp