Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
sveriges mest underskattade åkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 447127"><p>Setermaan och Tittiiiiiii:</p><p>var får ni portar ifrån ????</p><p>Det är ju sorgligt när ni som hänger på detta forum inte ens inser att det är ni jibberslynglar som har dispens att hänga med friåkarna inte tvärtom. Jag tycker inte ens att jibb har med friåkning att göra , men om man nu inte håller med mig, vilket sannolikt de flesta inte gör så kan man hur man än vänder och vrider på det inte förneka att åtminstone hälften av begreppet "freeride" torde inbegripa skidåkning i offpist och viss piståkning. Det är därför jag reagerar på att slynglarna inte ens nämner (riktiga) friåkare. Innan NI kom hit så var parkåkare en minoritet på detta forum (den gamla goda tiden) och jag må var en stofil men jag tänker f*n inte släppa fighten mot ert förpestande av detta forum lättvindigt.</p><p>Ett exempel på varför ni inte hör hit är ju att ni inte ens förstår att alternativet till jibb (inom friåkning) inte är portnötning vilket är helt skrämmande.</p><p></p><p>För övrigt skriver jag inte alltid negativt om parkåkning, jag tycker det är jättebra om de mindre intressanta människorna håller sig där och inte är i vägen för mig.</p><p></p><p>om det finns några tonåriga jibbers som inte är slynglar så får jag be om ursäkt till dem.</p><p></p><p>Jag hoppas att forumet blir helt överhopat av 10 åringar som bombarderar forumet med idiotiska inlägg med vad nu de kan var intresserade av som ett slags karma-straff</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 447127"] Setermaan och Tittiiiiiii: var får ni portar ifrån ???? Det är ju sorgligt när ni som hänger på detta forum inte ens inser att det är ni jibberslynglar som har dispens att hänga med friåkarna inte tvärtom. Jag tycker inte ens att jibb har med friåkning att göra , men om man nu inte håller med mig, vilket sannolikt de flesta inte gör så kan man hur man än vänder och vrider på det inte förneka att åtminstone hälften av begreppet "freeride" torde inbegripa skidåkning i offpist och viss piståkning. Det är därför jag reagerar på att slynglarna inte ens nämner (riktiga) friåkare. Innan NI kom hit så var parkåkare en minoritet på detta forum (den gamla goda tiden) och jag må var en stofil men jag tänker f*n inte släppa fighten mot ert förpestande av detta forum lättvindigt. Ett exempel på varför ni inte hör hit är ju att ni inte ens förstår att alternativet till jibb (inom friåkning) inte är portnötning vilket är helt skrämmande. För övrigt skriver jag inte alltid negativt om parkåkning, jag tycker det är jättebra om de mindre intressanta människorna håller sig där och inte är i vägen för mig. om det finns några tonåriga jibbers som inte är slynglar så får jag be om ursäkt till dem. Jag hoppas att forumet blir helt överhopat av 10 åringar som bombarderar forumet med idiotiska inlägg med vad nu de kan var intresserade av som ett slags karma-straff [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
sveriges mest underskattade åkare?
Tillbaka
Topp