Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
sveriges mest underskattade åkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 447253"><p>Setermaan:Spelar ju ingen roll vad man skriver, det är det handlar om, du/ni kan ju inte ens läsa och sen svara på inläggen.</p><p> Jag skrev inte att ni hatade friåkning, utan ni att började komma med att portåkning inte hör till freeride (vilket stämmer). Antingen så är det portåkning eller så är det klättermusen och ryggsäck, är det så du ser på skidåkare? Finns det inget däremellan? Förstår du ens frågan? </p><p> </p><p>Vad kan ni tillföra till ett forum om ni inte har läsförståelse? Prova att läsa igenom inlägget 2 ggr så kanske du kan svara på det istället för att bli jättedefensiv och komma med vilda påståenden som att jag skulle vilja att du nämnde oss gamla gubbar istället i den här tråden.</p><p></p><p>Alla får gilla vad de vill såklart men när de förpestar forumet med att konsekvent skriva meningslösa inlägg och visa att det inte förstår normal svenska så stör det mig och nej jag tänker inte bara acceptera det, sånt hör inte hemma på ett forum även om verkligheten ibland verkar säga att det är just precis vad ett forum ska bestå av.</p><p></p><p>och du behöver inte svara på det här för jag kommer inte kunna läsa det nu när jag blockerat dina inlägg...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 447253"] Setermaan:Spelar ju ingen roll vad man skriver, det är det handlar om, du/ni kan ju inte ens läsa och sen svara på inläggen. Jag skrev inte att ni hatade friåkning, utan ni att började komma med att portåkning inte hör till freeride (vilket stämmer). Antingen så är det portåkning eller så är det klättermusen och ryggsäck, är det så du ser på skidåkare? Finns det inget däremellan? Förstår du ens frågan? Vad kan ni tillföra till ett forum om ni inte har läsförståelse? Prova att läsa igenom inlägget 2 ggr så kanske du kan svara på det istället för att bli jättedefensiv och komma med vilda påståenden som att jag skulle vilja att du nämnde oss gamla gubbar istället i den här tråden. Alla får gilla vad de vill såklart men när de förpestar forumet med att konsekvent skriva meningslösa inlägg och visa att det inte förstår normal svenska så stör det mig och nej jag tänker inte bara acceptera det, sånt hör inte hemma på ett forum även om verkligheten ibland verkar säga att det är just precis vad ett forum ska bestå av. och du behöver inte svara på det här för jag kommer inte kunna läsa det nu när jag blockerat dina inlägg... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
sveriges mest underskattade åkare?
Tillbaka
Topp