Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
sveriges mest underskattade åkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 447361" data-attributes="member: 1008"><p>Suck... Precis som Balansenius skriver så borde ni båda lära er läsa innan ni svarar. Vart i h-vete hittar ni något om portar i det där inlägget? Och ja, piståkning är fortfarande friåkning även om inte just jag (eller ni) är intresserade av det. Det betyder inte att jag snackar skit om det eller dom som gillar detta.</p><p>Med er logik så kan ni dra härifrån då, för sist jag kollade så hette inte sidan "jibbing.se" utan freeride.se. Grunden i friåkning (dvs freeride) är och kommer alltid vara storbergsåkning, puder och linjer. Inte sw 1080 och octograbs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 447361, member: 1008"] Suck... Precis som Balansenius skriver så borde ni båda lära er läsa innan ni svarar. Vart i h-vete hittar ni något om portar i det där inlägget? Och ja, piståkning är fortfarande friåkning även om inte just jag (eller ni) är intresserade av det. Det betyder inte att jag snackar skit om det eller dom som gillar detta. Med er logik så kan ni dra härifrån då, för sist jag kollade så hette inte sidan "jibbing.se" utan freeride.se. Grunden i friåkning (dvs freeride) är och kommer alltid vara storbergsåkning, puder och linjer. Inte sw 1080 och octograbs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
sveriges mest underskattade åkare?
Tillbaka
Topp