Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges minst pålitliga liftar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Camilla R" data-source="post: 1243549" data-attributes="member: 179143"><p>När framsidans liftar inte funkar är det ett himla projekt bara att ta sig upp i systemet så det är klart värst. För 2 år sedan stod nedre stolsliften hela säsongen, de hade öppet lite på premiären och sen sket det sig. Förra säsongen stod Nordalsliften och då måste man först ta barnliften upp till vinkelliften och det tar en jäkla tid (den är låååångsam). Vet inte om den stod stilla hela säsongen men största delen verkade det som av ryktena och de gånger vi var där stod den stilla iallafall. Uruselt helt klart och vi som har häckat där några gånger varje säsong de senaste decennierna orkar knappt åka dit längre - Vi har inte mycket längre till andra skidorter som det är betydligt högre klass på och det känns jättetråkigt för Gränsen är alltid Gränsen och jag har haft många av mina bästa dagar på skidor där. En upprustning av liftar och pister skulle göra stor skillnad för offpisten är ju underbar och Riksgränsen har en särskild plats i mitt hjärta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Camilla R, post: 1243549, member: 179143"] När framsidans liftar inte funkar är det ett himla projekt bara att ta sig upp i systemet så det är klart värst. För 2 år sedan stod nedre stolsliften hela säsongen, de hade öppet lite på premiären och sen sket det sig. Förra säsongen stod Nordalsliften och då måste man först ta barnliften upp till vinkelliften och det tar en jäkla tid (den är låååångsam). Vet inte om den stod stilla hela säsongen men största delen verkade det som av ryktena och de gånger vi var där stod den stilla iallafall. Uruselt helt klart och vi som har häckat där några gånger varje säsong de senaste decennierna orkar knappt åka dit längre - Vi har inte mycket längre till andra skidorter som det är betydligt högre klass på och det känns jättetråkigt för Gränsen är alltid Gränsen och jag har haft många av mina bästa dagar på skidor där. En upprustning av liftar och pister skulle göra stor skillnad för offpisten är ju underbar och Riksgränsen har en särskild plats i mitt hjärta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges minst pålitliga liftar
Tillbaka
Topp