Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges minst pålitliga liftar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="steglund" data-source="post: 1243578" data-attributes="member: 155837"><p>Ja. Jo. Det har du nog rätt i. Jag är ingen entreprenör och kan inte bedöma de affärsmässiga förutsättningarna, men visst borde det finnas möjligheter att åstadkomma en bättre utveckling än vad vi ser idag. Jag besökte Riksgränsen första gången 1988. Sedan dess har det mig veterligen inte hänt ett endaste dugg med själva skidområdet. Inga nya liftar och inga nya backar - inte ens modernisering av liftar som helt uppenbart passerar bäst före-datum. Det är sorgligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="steglund, post: 1243578, member: 155837"] Ja. Jo. Det har du nog rätt i. Jag är ingen entreprenör och kan inte bedöma de affärsmässiga förutsättningarna, men visst borde det finnas möjligheter att åstadkomma en bättre utveckling än vad vi ser idag. Jag besökte Riksgränsen första gången 1988. Sedan dess har det mig veterligen inte hänt ett endaste dugg med själva skidområdet. Inga nya liftar och inga nya backar - inte ens modernisering av liftar som helt uppenbart passerar bäst före-datum. Det är sorgligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sveriges minst pålitliga liftar
Tillbaka
Topp