Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 20973" data-attributes="member: 28793"><p>tja virkat har jag gjort ganska länge, lätt att ha med och inte tar det mycket vikt i packningen... Men det verkar som om det träffades en öm punkt nånstans ;-) Kan bara inte se nån mening med att köpa en dyr mössa när det inte ens är någon kvalitet på materialet? Hade det varit nån typ av lycra eller coolmax eller liknande skrot så hade jag kanske förstått det, men när man bara köper prylar för att posa så är det väl ändå något som är fel...</p><p></p><p>Det här är något som jag kan ruttna på hur ofta som helst, men det kanske bara är jag som är dum och inåtvänd som hellre lägger mina sura pengar på sånt som räknas, typ utrustning, öl och skiddagar... För vem fan bryr sig om du står med en "vad den nu hette mössan" på huvudet eller inte när du kliver ut över ett fett insteg? Eller kanske det är så att folk faktiskt klättrar upp några mil på stighudar för att faktiskt anmärka vad åkare har på sig ;-D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 20973, member: 28793"] tja virkat har jag gjort ganska länge, lätt att ha med och inte tar det mycket vikt i packningen... Men det verkar som om det träffades en öm punkt nånstans ;-) Kan bara inte se nån mening med att köpa en dyr mössa när det inte ens är någon kvalitet på materialet? Hade det varit nån typ av lycra eller coolmax eller liknande skrot så hade jag kanske förstått det, men när man bara köper prylar för att posa så är det väl ändå något som är fel... Det här är något som jag kan ruttna på hur ofta som helst, men det kanske bara är jag som är dum och inåtvänd som hellre lägger mina sura pengar på sånt som räknas, typ utrustning, öl och skiddagar... För vem fan bryr sig om du står med en "vad den nu hette mössan" på huvudet eller inte när du kliver ut över ett fett insteg? Eller kanske det är så att folk faktiskt klättrar upp några mil på stighudar för att faktiskt anmärka vad åkare har på sig ;-D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Tillbaka
Topp