Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 20974" data-attributes="member: 28198"><p>Jo, men när du säger att man bara köper grejjer för att posa med, så är det ju din värdering grundat på ett inlägg i ett forum. Jag menar att din grund för att klassa folk som wannabees är lite väl klen. Du har ju uppenbarligen din åsikt angående vad som "räknas". Alla kanske inte tycker likadant, utan vill ha balla, dyra och kassa grejjer. Jag håller med om att KASK-mössorna är dyra, ofunktionella och av ganska låg kvalité. Själv har jag en, men den har jag när jag åker och handlar, går ut med barnvagnen eller åker till jobbet. På berget? Nä, där krävs det bättre grejjer. Är man bara säker på sig själv och sin förmåga så behöver man inga dyra onödiga prylar. Men ibland så är det så att nya dyra prylar ÄR bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 20974, member: 28198"] Jo, men när du säger att man bara köper grejjer för att posa med, så är det ju din värdering grundat på ett inlägg i ett forum. Jag menar att din grund för att klassa folk som wannabees är lite väl klen. Du har ju uppenbarligen din åsikt angående vad som "räknas". Alla kanske inte tycker likadant, utan vill ha balla, dyra och kassa grejjer. Jag håller med om att KASK-mössorna är dyra, ofunktionella och av ganska låg kvalité. Själv har jag en, men den har jag när jag åker och handlar, går ut med barnvagnen eller åker till jobbet. På berget? Nä, där krävs det bättre grejjer. Är man bara säker på sig själv och sin förmåga så behöver man inga dyra onödiga prylar. Men ibland så är det så att nya dyra prylar ÄR bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Tillbaka
Topp