Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngaMartaNilssonFrideborg" data-source="post: 20975" data-attributes="member: 14587"><p>Framförallt och som tyvärr alltför ofta glöms bort i denna typ av diskussion,</p><p></p><p>Det är bra att det är dyrt.</p><p></p><p>1: Endast ett fåtal andra likasinnade upplever det inte som lika dyrt, dvs man har chansen att bli ensam med prylen.</p><p></p><p>2: Om det känns i plånboken när man införskaffar den nya leksaken så måste den ju vara bra, jag menar man måste ju gå på känsla?</p><p></p><p>3: Är det tillräckligt dyrt så kanske man t o m tjänar sig en hacka på att använda försäkringen vid en ev olycka, själv köper jag aldrig en el-pryl som inte gör stora mask-hål i kortet. (Iallafall på pappret)</p><p></p><p>4: Viktigast av allt är att det redan från början blivit fel, i Gamla Testamentet står det (när Noak skulle köpa sin båt) att han blir glad att "det blev ju riktigt dyrt det här, men det är ju för en god sak" och det är alltså att allt dyrt måste vara för en god sak.</p><p></p><p>(Storebror har hällt ut 30000 Kubik m bajs i vattnet precis där jag bor, lagom till den varmaste sommaren på 200 år, se bara hur det går om man sparar)</p><p></p><p>//Inga-Märta Nilsson Frideborg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngaMartaNilssonFrideborg, post: 20975, member: 14587"] Framförallt och som tyvärr alltför ofta glöms bort i denna typ av diskussion, Det är bra att det är dyrt. 1: Endast ett fåtal andra likasinnade upplever det inte som lika dyrt, dvs man har chansen att bli ensam med prylen. 2: Om det känns i plånboken när man införskaffar den nya leksaken så måste den ju vara bra, jag menar man måste ju gå på känsla? 3: Är det tillräckligt dyrt så kanske man t o m tjänar sig en hacka på att använda försäkringen vid en ev olycka, själv köper jag aldrig en el-pryl som inte gör stora mask-hål i kortet. (Iallafall på pappret) 4: Viktigast av allt är att det redan från början blivit fel, i Gamla Testamentet står det (när Noak skulle köpa sin båt) att han blir glad att "det blev ju riktigt dyrt det här, men det är ju för en god sak" och det är alltså att allt dyrt måste vara för en god sak. (Storebror har hällt ut 30000 Kubik m bajs i vattnet precis där jag bor, lagom till den varmaste sommaren på 200 år, se bara hur det går om man sparar) //Inga-Märta Nilsson Frideborg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Tillbaka
Topp