Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 20978" data-attributes="member: 28793"><p>hou... Vänta lite nu, jag har aldrig påstått att billigt skulle vara bäst, kör själv i klättermusen och mountainhardware, mammut, har helst Stöckli skidor för att dom är handbygda, skulle helst haft XTR växölar och kasset på hojen osv... Har inte en piratpryl eller en reservdel som kan köpas pirat för skidåkning. Men det är för att det är saker som jag har testat och betalar gärna pengar för det. Frågan här är ju inte om det är wannabe att ha dyra saker utan vad fan man ska betala en massa pengar för en skitsak oavsett om den är billig eller inte. </p><p></p><p>Det här handlar ju om konsumtion och är man så naiv att man går på reklamen för något, oavsett om det är tvättmedel eller mössor så är man ju faktiskt blåst på stålarna...</p><p></p><p>Vem som helst får ha precis vad som helst på sig vid vilket tillfälle, och jag tror inte att dom som är på det här forumet (som är tillräckligt gamla för att ha varit med ett tag) faktiskt har skit på sig när dom är iväg och åker... Men jag kommer fortsätta att utnyttja min rätt att tycka dom är wannabees som springer runt i stuff för att försöka vara något dom inte är... </p><p></p><p>Det roligaste som finns är att läsa här i forumet om respect för att man har en viss pryl. Helt ärligt vem fan bryr sig vilka brillor eller brallor en kille som är säker att åka har. Är han grym får han "respect" annars garvar man ju bara åt honom!</p><p></p><p>Sen är det väl ändå ingen här som tror att gamla prylar är bättre bara för att dom är gamla? För har man inga stålar så är man ju så illa tvungen att dra igen svångremmen på prylar, men kan man välja så köper så klart det som är bäst, men inte för den sakens skull ballast...</p><p></p><p>Sen är det ju alltid lättare att ta sig råd att köpa saker när man har ett fast jobb eller är sponsrad! Men har man ett fast jobb så brukar det vara svårt att samla skiddagar ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 20978, member: 28793"] hou... Vänta lite nu, jag har aldrig påstått att billigt skulle vara bäst, kör själv i klättermusen och mountainhardware, mammut, har helst Stöckli skidor för att dom är handbygda, skulle helst haft XTR växölar och kasset på hojen osv... Har inte en piratpryl eller en reservdel som kan köpas pirat för skidåkning. Men det är för att det är saker som jag har testat och betalar gärna pengar för det. Frågan här är ju inte om det är wannabe att ha dyra saker utan vad fan man ska betala en massa pengar för en skitsak oavsett om den är billig eller inte. Det här handlar ju om konsumtion och är man så naiv att man går på reklamen för något, oavsett om det är tvättmedel eller mössor så är man ju faktiskt blåst på stålarna... Vem som helst får ha precis vad som helst på sig vid vilket tillfälle, och jag tror inte att dom som är på det här forumet (som är tillräckligt gamla för att ha varit med ett tag) faktiskt har skit på sig när dom är iväg och åker... Men jag kommer fortsätta att utnyttja min rätt att tycka dom är wannabees som springer runt i stuff för att försöka vara något dom inte är... Det roligaste som finns är att läsa här i forumet om respect för att man har en viss pryl. Helt ärligt vem fan bryr sig vilka brillor eller brallor en kille som är säker att åka har. Är han grym får han "respect" annars garvar man ju bara åt honom! Sen är det väl ändå ingen här som tror att gamla prylar är bättre bara för att dom är gamla? För har man inga stålar så är man ju så illa tvungen att dra igen svångremmen på prylar, men kan man välja så köper så klart det som är bäst, men inte för den sakens skull ballast... Sen är det ju alltid lättare att ta sig råd att köpa saker när man har ett fast jobb eller är sponsrad! Men har man ett fast jobb så brukar det vara svårt att samla skiddagar ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Tillbaka
Topp