Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackanW" data-source="post: 20980" data-attributes="member: 28948"><p>Det är bara en himla gröt om att vara äkta, inne, eller wanabe!!</p><p>Ska det vara så svårt att lägga ner sådana tankar om allt.</p><p>Man har väl för fasen på sig vad man vill och är det åttahundrasjuttiofem och en halv som har likadana mössor på</p><p>sig är det väl inget att bry sig om.</p><p></p><p>Hur skulle det se ut om "Kask" i starten av deras mösstillverkning</p><p>fått för sig att ...nix....vi ska vara """ÄKTA""" därför säljer vi inte en enda mössa till någon för att vi vill att mössorna bara ska vila på våra huvuden.</p><p></p><p>Och är det någon som härmar vårt mössmönster hugger vi skallen av dem!</p><p>--------------------------</p><p>Då skulle alla snö entusiaster vara upptagna med att sitta hemma och virka egna mössor för att intala sig att just min mössa är häftigast och vem skulle då ha tid med att sköta pisterna och liftsystemen? jo ingen</p><p></p><p>Slutsats: Var glad att det finns några själar som knåpar ihop schyssta mössor som folk tycker är snygga och vill köpa och är det en skara som har likadana mössor på sig så skit i det.</p><p></p><p>Det är ju du som är en äktafixerad wannabe som försöker vara bäst, snyggast och häftigast när du tänker på att alla andra har en sån grej och då ska fan jag inte ha någon. SKÄMS!</p><p></p><p>Jag har virkat en egen mössa och det är inte för att vara häftig utan för att just lära mig virka en egen mössa som går att använda och är det någon som vill ha en mössa jag tillverkat är det väl bara kul eller att någon gillar dem eller hur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackanW, post: 20980, member: 28948"] Det är bara en himla gröt om att vara äkta, inne, eller wanabe!! Ska det vara så svårt att lägga ner sådana tankar om allt. Man har väl för fasen på sig vad man vill och är det åttahundrasjuttiofem och en halv som har likadana mössor på sig är det väl inget att bry sig om. Hur skulle det se ut om "Kask" i starten av deras mösstillverkning fått för sig att ...nix....vi ska vara """ÄKTA""" därför säljer vi inte en enda mössa till någon för att vi vill att mössorna bara ska vila på våra huvuden. Och är det någon som härmar vårt mössmönster hugger vi skallen av dem! -------------------------- Då skulle alla snö entusiaster vara upptagna med att sitta hemma och virka egna mössor för att intala sig att just min mössa är häftigast och vem skulle då ha tid med att sköta pisterna och liftsystemen? jo ingen Slutsats: Var glad att det finns några själar som knåpar ihop schyssta mössor som folk tycker är snygga och vill köpa och är det en skara som har likadana mössor på sig så skit i det. Det är ju du som är en äktafixerad wannabe som försöker vara bäst, snyggast och häftigast när du tänker på att alla andra har en sån grej och då ska fan jag inte ha någon. SKÄMS! Jag har virkat en egen mössa och det är inte för att vara häftig utan för att just lära mig virka en egen mössa som går att använda och är det någon som vill ha en mössa jag tillverkat är det väl bara kul eller att någon gillar dem eller hur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sverre mössor?
Tillbaka
Topp