Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mans_Hilling" data-source="post: 34198" data-attributes="member: 14436"><p>Mer skidor i ett program som anonserars som snowboardprogram? Get real...</p><p></p><p>Visst, mycket går att göra bättre, men ett steg i rätt riktning är ett steg i rätt riktning, vare sig det är halvkass eller inte.</p><p></p><p>Hyland har fortfarande en del att lära sig tycker jag, lite lamt att inte kunna bestämma sig för vad fakie heter, om det antingen är cab, switch eller fakie. Sen att en Switch 900 indy är en "två och ett halvt varvs snurr med grabb mellan benen och baklänges inhopp" klarar nog de flesta här sig utan. </p><p> Men om ni kollar på isdans, simhopp, vad säger ni då? Jag själv blir irriterad när de inte förklarar vad det är de gör för dom som inte kan... (I detta fallet tycker jag naturligtvis att det kunde kvittat)</p><p></p><p>Vad jag är mest exalterad över är dock att det var aktuella nyheter, visst, det om posse viste jag, men är dock föga intresserad av att läsa om resultat från hopptävlingar i Salzburg på internet. Då är det roligare att se dem på TV. Ganska så aktuellt också, med tanke på att den gick i fredags om jag inte minns helt fel..</p><p></p><p>(btw, extremechannel, var får jag tag på den? Något att ha? )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mans_Hilling, post: 34198, member: 14436"] Mer skidor i ett program som anonserars som snowboardprogram? Get real... Visst, mycket går att göra bättre, men ett steg i rätt riktning är ett steg i rätt riktning, vare sig det är halvkass eller inte. Hyland har fortfarande en del att lära sig tycker jag, lite lamt att inte kunna bestämma sig för vad fakie heter, om det antingen är cab, switch eller fakie. Sen att en Switch 900 indy är en "två och ett halvt varvs snurr med grabb mellan benen och baklänges inhopp" klarar nog de flesta här sig utan. Men om ni kollar på isdans, simhopp, vad säger ni då? Jag själv blir irriterad när de inte förklarar vad det är de gör för dom som inte kan... (I detta fallet tycker jag naturligtvis att det kunde kvittat) Vad jag är mest exalterad över är dock att det var aktuella nyheter, visst, det om posse viste jag, men är dock föga intresserad av att läsa om resultat från hopptävlingar i Salzburg på internet. Då är det roligare att se dem på TV. Ganska så aktuellt också, med tanke på att den gick i fredags om jag inte minns helt fel.. (btw, extremechannel, var får jag tag på den? Något att ha? ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Tillbaka
Topp