Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erol" data-source="post: 34202" data-attributes="member: 13475"><p>Tycker inte heller att det var helt fel. Intressant med nyheter som att Extrem vinner skidtester i Tyskland. Men hur fan de kan göra/kalla det för ett snowboardmagasin är helskumt. Renodlat snowboard hade varit rätt -95, och att inte kalla detta för ett brantåkarmagasin eller liknande är korkat. Men vi fick ju se lite fin skidåkning, vilket ju borgar för att det kan bli kul framöver för oss allätare.</p><p></p><p>Sen regerade musiken: Ministry "Jesus buildt my hotrod". En av de grymmaste, men den har väl kidsen inte hört på NRJ, så det är klart att den sågas <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>Sverre är grymt mycket SVT!</p><p></p><p>Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erol, post: 34202, member: 13475"] Tycker inte heller att det var helt fel. Intressant med nyheter som att Extrem vinner skidtester i Tyskland. Men hur fan de kan göra/kalla det för ett snowboardmagasin är helskumt. Renodlat snowboard hade varit rätt -95, och att inte kalla detta för ett brantåkarmagasin eller liknande är korkat. Men vi fick ju se lite fin skidåkning, vilket ju borgar för att det kan bli kul framöver för oss allätare. Sen regerade musiken: Ministry "Jesus buildt my hotrod". En av de grymmaste, men den har väl kidsen inte hört på NRJ, så det är klart att den sågas :-) Sverre är grymt mycket SVT! Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Tillbaka
Topp