Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bison" data-source="post: 34203" data-attributes="member: 16471"><p>Mans_Hilling, håller med dig.. vissa grejer är lite sådär... kunde sätta in en kille med lite förlångt hår, en virkad mössa och en mick istället så hade det fått en liten annan touch...</p><p>men annars var det ju helt okej... vissa grejer kan dom skippa vissa kan dom lägga till... men inte så lätt för svt...</p><p>det är ju trotsallt svt vi snackar om...</p><p></p><p>sverre är riktigt mycket svt...</p><p></p><p>// bison.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bison, post: 34203, member: 16471"] Mans_Hilling, håller med dig.. vissa grejer är lite sådär... kunde sätta in en kille med lite förlångt hår, en virkad mössa och en mick istället så hade det fått en liten annan touch... men annars var det ju helt okej... vissa grejer kan dom skippa vissa kan dom lägga till... men inte så lätt för svt... det är ju trotsallt svt vi snackar om... sverre är riktigt mycket svt... // bison. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Tillbaka
Topp