Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mans_Hilling" data-source="post: 34210" data-attributes="member: 14436"><p>Undertow: Mycket väl medveten om det. Sade att jag heldre sett någon annan för att jag skulle vilja ha lite mer fackspråk, men jag konstaterade också att det antagligen inte är möjligt pga att den stora massan måste bli intresserad för att det skall kunna sändas vidare. </p><p>Tycker vidare det är grymt att hyland tar tag i detta, han har ju komenterat mycket förr, och jag är rätt övertygad att han kan mer än vad han ger sken av.</p><p></p><p>Sen att kalla för något annat än snowboardmagasin vore nog förhållandevis dumt av SVT. Folket i min ålder som åker skidor tjaffsar fortfarande om att de vill börja åka snowboard, ser det fortfarande som en hip grej. Folk som inte är så insatta har inte så bra koll på att det finns lite mer extremåkning än med snowboard....</p><p></p><p>Sen det där om visa snowboardtillverkning.. Ffs get a life spela roll....</p><p>Peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mans_Hilling, post: 34210, member: 14436"] Undertow: Mycket väl medveten om det. Sade att jag heldre sett någon annan för att jag skulle vilja ha lite mer fackspråk, men jag konstaterade också att det antagligen inte är möjligt pga att den stora massan måste bli intresserad för att det skall kunna sändas vidare. Tycker vidare det är grymt att hyland tar tag i detta, han har ju komenterat mycket förr, och jag är rätt övertygad att han kan mer än vad han ger sken av. Sen att kalla för något annat än snowboardmagasin vore nog förhållandevis dumt av SVT. Folket i min ålder som åker skidor tjaffsar fortfarande om att de vill börja åka snowboard, ser det fortfarande som en hip grej. Folk som inte är så insatta har inte så bra koll på att det finns lite mer extremåkning än med snowboard.... Sen det där om visa snowboardtillverkning.. Ffs get a life spela roll.... Peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Tillbaka
Topp