Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lars_Ilis" data-source="post: 34213" data-attributes="member: 13634"><p>Jag tyckte att programmet var så jävla segt och allt var för fokuserat kring resultat istället för själva åkningen(hoppningen)! Kanske är så för att det antagligen är ett par pensionärer som klippt ihop allt? =P Fast det var kul med sm i halfpipe från -93... =) Likaså den där "big jumptävlingen" från -90 då de klädde sig i så jävla fula kläder och värsta tricket var en okontrollerad 360 =P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lars_Ilis, post: 34213, member: 13634"] Jag tyckte att programmet var så jävla segt och allt var för fokuserat kring resultat istället för själva åkningen(hoppningen)! Kanske är så för att det antagligen är ett par pensionärer som klippt ihop allt? =P Fast det var kul med sm i halfpipe från -93... =) Likaså den där "big jumptävlingen" från -90 då de klädde sig i så jävla fula kläder och värsta tricket var en okontrollerad 360 =P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Svt We Love You!
Tillbaka
Topp