Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Swedish P*ssy 30/11 gbg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 226219" data-attributes="member: 14197"><p>Några av mina mindre nogräknade vänner har lagt in en bredsida om att få med mig ut på lokal den siste november. Förmodligen ska det drickas sprit, snusas och diskuteras vart Bahnhof Eddie egentligen tog vägen – men i förbifarten hävdade de också att det skulle visas något skidrelaterat i filmformat. </p><p></p><p>Nu vet jag ju inte vad Lion Alpin pysslat med över sommaren, men det är ju kreativt att marknadsföra sina sportlovsbussar med en matinérulle med det porrklingande namnet "Swedish Pussy". Jag menar, jag kan ju lite språk och så, så jag hajjar ju att det inte är nån jävla kattrulle som vankas. Om jag nu inte fått det hela om bockfoten och det helt enkelt är Günther från Schladming, som diskade på Salzburger Hof i vintras, och hans heminspelade nattvideos. </p><p></p><p>Min stora fråga är då följande: måste jag ha gorillakostymen på mig? Eller räcker det med att ta Yngwies avlagda spandex – det är ju ändock Hard Rock Café vi snackar om – i kombination med zinkpasta och neonpannband? Går det att ha Armani till romgrogg eller skär det sig om slips saknas. Tiden är på väg att rinna ut, så lite vägledning vore tacknämligt. </p><p></p><p>Om det inte skär sig allt för illa kan t o m någon form av recension följa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 226219, member: 14197"] Några av mina mindre nogräknade vänner har lagt in en bredsida om att få med mig ut på lokal den siste november. Förmodligen ska det drickas sprit, snusas och diskuteras vart Bahnhof Eddie egentligen tog vägen – men i förbifarten hävdade de också att det skulle visas något skidrelaterat i filmformat. Nu vet jag ju inte vad Lion Alpin pysslat med över sommaren, men det är ju kreativt att marknadsföra sina sportlovsbussar med en matinérulle med det porrklingande namnet "Swedish Pussy". Jag menar, jag kan ju lite språk och så, så jag hajjar ju att det inte är nån jävla kattrulle som vankas. Om jag nu inte fått det hela om bockfoten och det helt enkelt är Günther från Schladming, som diskade på Salzburger Hof i vintras, och hans heminspelade nattvideos. Min stora fråga är då följande: måste jag ha gorillakostymen på mig? Eller räcker det med att ta Yngwies avlagda spandex – det är ju ändock Hard Rock Café vi snackar om – i kombination med zinkpasta och neonpannband? Går det att ha Armani till romgrogg eller skär det sig om slips saknas. Tiden är på väg att rinna ut, så lite vägledning vore tacknämligt. Om det inte skär sig allt för illa kan t o m någon form av recension följa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Swedish P*ssy 30/11 gbg
Tillbaka
Topp