Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Swedish P*ssy 30/11 gbg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 227711" data-attributes="member: 13863"><p>Bäste JMC! </p><p></p><p>Det här är verkligen illa, var och med vad har du tillbringat de senaste månaderna? Hur ska vi trendexperter på FR kunna ge dig ett korrekt klädråd när du varken anger vikt, längd, muskulär status eller viktigast av allt, var du har för avsikt att avsluta kvällen och påbörja natten! Verkligen amatörmässigt och inte vad jag förväntat mig av dig.</p><p></p><p>Men...om jag med tanke på din mogna ålder och familjeförhållanden antar att sexpacket numera är väl inbäddat och kvällens mål är betydligt mer avancerade gymnastiska övningar än ett tjugotal armhävningar... vill jag föreslå ... UNIFORM!</p><p></p><p>Uniform är tidlöst klassiskt och har alltid fått unga damer på fall (även unga herrar kan nappa ...). Den klassiska RAF (Royal Air Force) från 40-talet slår allt, speciellt i kombination med en, typ, Günthermustasch. Slipsknuten kan med fördel lättas efterhand under kvällen så att brösthåren kan skymtas, får dock inte tas av förrän det är verkligen är dax.</p><p></p><p>Jag hoppas att ovanstående rader kan vara till din hjälp och önskar dig lycka till!</p><p></p><p>/MM</p><p></p><p>PS! Vi ses på Lionbussen vecka 7. DS!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 227711, member: 13863"] Bäste JMC! Det här är verkligen illa, var och med vad har du tillbringat de senaste månaderna? Hur ska vi trendexperter på FR kunna ge dig ett korrekt klädråd när du varken anger vikt, längd, muskulär status eller viktigast av allt, var du har för avsikt att avsluta kvällen och påbörja natten! Verkligen amatörmässigt och inte vad jag förväntat mig av dig. Men...om jag med tanke på din mogna ålder och familjeförhållanden antar att sexpacket numera är väl inbäddat och kvällens mål är betydligt mer avancerade gymnastiska övningar än ett tjugotal armhävningar... vill jag föreslå ... UNIFORM! Uniform är tidlöst klassiskt och har alltid fått unga damer på fall (även unga herrar kan nappa ...). Den klassiska RAF (Royal Air Force) från 40-talet slår allt, speciellt i kombination med en, typ, Günthermustasch. Slipsknuten kan med fördel lättas efterhand under kvällen så att brösthåren kan skymtas, får dock inte tas av förrän det är verkligen är dax. Jag hoppas att ovanstående rader kan vara till din hjälp och önskar dig lycka till! /MM PS! Vi ses på Lionbussen vecka 7. DS! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Swedish P*ssy 30/11 gbg
Tillbaka
Topp