Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sweet hjälm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tilda10" data-source="post: 101639" data-attributes="member: 9944"><p>Hej!</p><p>Har en sweet rooster som ja säljer för 1000:-, vet inte om du e intresserad. Men den e iaf knappt använd (typ 2 ggr), hel svart me synliga flames (kolfibret lyser ju typ igenom.)Stl m/l, har innerkuddar o bag till också.</p><p>Finns i Lkpg. Säljer den pga att ja säsongade några år å köpte den i slutet av min sista säsong. Trodde jag skulle säsonga mer men det blev inte så.</p><p>Ja ja, hör av dig om du e intresserad. Men skriv inte på min sida för ja kollar den typ aldrig...</p><p>Mvh Matilda</p><p>013-135216</p><p>0730-218032</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tilda10, post: 101639, member: 9944"] Hej! Har en sweet rooster som ja säljer för 1000:-, vet inte om du e intresserad. Men den e iaf knappt använd (typ 2 ggr), hel svart me synliga flames (kolfibret lyser ju typ igenom.)Stl m/l, har innerkuddar o bag till också. Finns i Lkpg. Säljer den pga att ja säsongade några år å köpte den i slutet av min sista säsong. Trodde jag skulle säsonga mer men det blev inte så. Ja ja, hör av dig om du e intresserad. Men skriv inte på min sida för ja kollar den typ aldrig... Mvh Matilda 013-135216 0730-218032 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sweet hjälm?
Tillbaka
Topp