Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sweet kläders kvalite ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="amagaad" data-source="post: 132658" data-attributes="member: 48515"><p>har också ett crusader</p><p>konstigt att du inte får svar. jag har mailat dom ett par ggr å jag har fått svar inom max 3 dagar.</p><p>jag har också frågat om garantin, där har jag till och med fått svar. tyvärr blev jag nekad laggning.</p><p>men jag hade inte samma prob som du. fick iofs en adress och tele nr till ett ställe i sverige som "syr" och lagar gore-tex kläder. var till stor hjälp eftersom dom flesta ställen bara säljer lagnings satser som man antingen klistrar eller stryker på = funkar en stund sen ramlar dom av och så håller dom inte väta ute....</p><p></p><p>vad tycker du om själva stället då ? pros and cons / för å nackdelar ?</p><p></p><p></p><p></p><p>MVH/Alex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="amagaad, post: 132658, member: 48515"] har också ett crusader konstigt att du inte får svar. jag har mailat dom ett par ggr å jag har fått svar inom max 3 dagar. jag har också frågat om garantin, där har jag till och med fått svar. tyvärr blev jag nekad laggning. men jag hade inte samma prob som du. fick iofs en adress och tele nr till ett ställe i sverige som "syr" och lagar gore-tex kläder. var till stor hjälp eftersom dom flesta ställen bara säljer lagnings satser som man antingen klistrar eller stryker på = funkar en stund sen ramlar dom av och så håller dom inte väta ute.... vad tycker du om själva stället då ? pros and cons / för å nackdelar ? MVH/Alex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sweet kläders kvalite ?
Tillbaka
Topp